İade ve Değişim

Arama sayfasına geri dön
  • Mothercare.com.tr’den satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

    İade

    Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde online@mothercare.com.tr adresine e-posta yolu ile açık bir bildirimde bulunulması ve ürünün 8. maddede belirtilen cayma hakkı kullanılamayacak ürünlerden olmaması gerekir. Müşterimiz, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren azami 10 (on) gün içinde ürünü Mothercare.com.tr adresine ya da yetkilendirmiş olduğu kişiye geri göndermek zorundadır.

     

    Bildirim

    Kargo ile geri gönderim

    İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir.

    Fatura arka yüzündeki “İade Formu” doldurulmalı ve imzalanmalıdır.

    Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.

    Ürün/ürünleri UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi  375Y9A alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere  UPS Kargo’ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

     

    İade Adresi

    Demsa Group Dağıtım Merkezi 

    Çatalmeşe Mah. Reşadiye Cad. 185 Sok. No:3 34794 Çekmeköy - Alemdağ  İstanbul/Türkiye

     

    Geri Ödeme

    İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişinizin yapıldığı kredi kartına iade edilir.

    İade bedelinizin kartınıza ulaşması, ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

     

    Online İade

    Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, bankanızın online ödeme sistemi üzerinden yapılacaktır.

    Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 iş gününü bulabilmektedir.

    İade bedeli, kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

  • İadem farklı banka/kredi kartına yapılır mı?

    İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta ve ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

  • Mothercare.com.tr’den satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

    Değişim koşulları

    www.mothercare.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde renk/beden değişikliği yapmak için ''Yardım'' sayfasındaki ''İletişim'' bölümünden “Değişim/İade” talep formunu doldurmanız gerekmektedir. Değişim yapmak istediğiniz ürünün renk/beden ve sipariş numarası bilgilerini formda yer alan açıklama alanına girmelisiniz.

    Değişim talebiniz onaylandığında, yeni ürününüz adresinize bedelsiz olarak UPS Kargo ile gönderilecektir. Değişim talebiniz onaylanmadığı takdirde tarafınıza bilgilendirme yapılacak ve değişim talebi için gönderdiğiniz ürün adresinize geri gönderilecektir.

     

    Kargo ile geri gönderim

    Değiştirilmek istenen ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak geri gönderilmelidir.

    Fatura arka yüzündeki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır.

    Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır.

     

    Ürünleri UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 375Y9A alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere UPS Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

    İade Adresi : Demsa Group Dağıtım merkezi

                            Çatalmeşe Mah. Reşadiye Cad. 185 Sk. No:3 34794

                            Çekmeköy - Alemdağ İstanbul/Türkiye

  • Her ürünün iadesi mümkün mü?

    Mothercare.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değişim/iade koşullarına tabidir.

    Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.

    Mobilya alışverişlerinizde cayma hakkı kapsamında ürünlerin iade edilmesi için “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir.

  • İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka hesabıma/kredi kartıma ne zaman ulaşacak?

    İade bedelinin kredi kartınıza/hesabınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

  • Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

    Mothercare.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

  • Garanti Koşulları ve Yetkili Servisler Hakkında Bilgi

    Mothercare.com.tr'den satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya göre değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz.

    Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim/iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz.

    Garanti kapsamında olan ürünlerin değişim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya göre değişiklik gösterebilmektedir.

    Teknik servisine ulaşım imkanınız olmayan markalar için bu ürünleri bize göndermeniz durumunda ürünler tarafımızdan yetkili servislere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır. Yetkili servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

  • Tüzel Kişi İadeleri

    Mothercare.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve  Mothercare.com.tr'ye iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Mothercare.com.tr'ye ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir. Tüzel kişi olarak Mothercare.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

  • Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

    Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır: Kapsam dışı ürünler ;

    - Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler, Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar,

    - Koruyucu bandı olmayan DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler,

    - İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri, koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler),

    - Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler,

    - Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır).

    - Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.

  • Aldığım ürün garanti kapsamında. Arızalanması halinde nasıl bir yol izlemeliyim?

    Teknik Servis İşlemleri

    Satın alınan pusetlerde ve oto koltuklarında iade ve değişim koşulları tüketici hakları yasasına göre yapılmaktadır. Pusetlerde ve oto koltuklarında, garanti süresi içerisinde üç defa aynı sorundan kaynaklanan tamir veya tadilat yapılan ürünler için değişim veya iade talebinde bulunulabilir.

  • Online mağazadan almış olduğum bir ürünü mağazaya iade edebilir miyim? / Değişim yapabilir miyim?

    Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri, başka bir bedenle, başka bir ürünle veya sonra kullanılmak üzere alışveriş miktarınız kadar çek ile değiştirmek için Türkiye Mothercare mağazlarımızda işlem yapabilirsiniz.

     

    Mağazadan kredi kartına para iadesi yapılır mı?

    Mağazada kredi kartına para iadesi yapılmamaktadır. Mağazaya yaptığınız İadenizi “ iade çekine” çevirebilir ve bu çeki süresiz olarak tüm mothercare mağazalarımızdan farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz.

     

    Mağazadan alınan iade çeki online alışverişte kullanılır mı?

    Mağazadan alınan iade çeki online alışverişte kullanılamaz.

     

    Her ürün iade edilebilir mi?

    Mothercare.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değişim/iade koşullarına tabidir. Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.Mobilya alışverişlerinizde cayma hakkı kapsamında ürünlerin iade edilmesi için “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir.

     

    İade işlemini faturasız yapabilir miyim?

    İade işlemi faturasız yapılmamaktadır. Siparişinizle birlikte gönderilen e-arşiv faturanızla iade işlemi gerçekleşmektedir.

     

    Cayma hakkı kapsamında mağazadan para iadesi yapılabilir mi?

    Mothercare Türkiye mağazalarımızda para iadesi yapılmamaktadır.