Sık Sorulan Sorular

Arama sayfasına geri dön
  • Sitenizde satılan ürünler %100 orjinal mi?

    Mothercare.com.tr; MOTHERCARE markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimiz orjinaldir.

  • Kişisel bilgilerim ne için kullanılacak?

    Sitemize üye olduğunuzda isim/soyisim, e-posta adresi ve telefon numarası bilgilerinizi kayıt etmekteyiz. Bu bilgiler, herhangi bir talebiniz veya şikayetiniz olması durumunda size ulaşmak üzere kullanılacaktır. İsteğiniz doğrultusunda promosyonlar, özel davetiyeler ve özel satışlar hakkında sizlere bilgi vermek adına e-posta yoluyla ulaşılacaktır.

  • Mothercare.com.tr'ye üyelik ücretli mi?

    Sitemize hiçbir üyelik ücreti ödemeden üye olabilirsiniz.

  • Mağazada gördüğüm bir ürünü online mağazada nasıl bulabilirim?

    Mağazalarda bulunan ürünlerle online mağazada olan ürünler farklılıklar gösterebilir. Aradığınız ürünü online mağazada yer alan arama çubuğuna yazınız ve çıkan sonuçları inceleyiniz.

  • Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

    Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Mothercare.com.tr tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

  • Mothercare ürünlerini nerelerden satın alabilirim?

    Online satış kanalımız haricinde, Mothercare ürünlerini tüm mağazalarımızdan satın alabilirsiniz.

  • Mothercare.com.tr'ye mobil cihazlarından erişebilir miyim?

    Mothercare.com.tr'ye mobil cihazlardan erişebilirsiniz.

  • Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir?

    Mothercare.com.tr sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

  • Mothercare.com.tr'deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

    Mothercare.com.tr sitesine üye olurken bildireceğiniz e-mail adresine belirli periyotlarla sitedeki fırsatlar ve kampanyalar konusunda bilgilendirme e-maili gönderilecektir.

    Her türlü sorunuz için online@mothercare.com.tr adresinden bize ulaşabilir veya Çağrı Merkezimizden (444 89 94) yardım alabilirsiniz.

  • Siparişlerimi nereden görebilirim?

    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

  • Kargo ücreti ne kadar?

    Mothercare.com.tr her siparişiniz için işletme ve gönderim masrafı olarak sabit 5.99 TL ücretlendirme yapmaktadır. 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO ÜCRETSİZ kampanyamızdan yararlanabilirsiniz.

  • İade/Değişim işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

    Ürünleri UPS Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürün iade ve değişim işlemlerinde ürünlerinizi  375Y9A alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere UPS Kargo’ya teslim edebilirsiniz.

    İade Adresi : Demsa Group Dağıtım merkezi 

    Çatalmeşe Mah. Reşadiye Cad. 185 Sok. No:3

    34794 Çekmeköy - Alemdağ  İstanbul/Türkiye

     

    Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderim ücretlerinin ise tüketici tarafından ödenmesi gerekmektedir.

  • İade etme süresi kaç gündür?

    Mesafeli Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterimiz kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkını kullanabilir.

  • İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

    Mothercare.com.tr iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. Kabul edilen iade talepleri 2 (iki) iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Bankanın yoğunluğuna bağlı olarak 10 (on) iş günü içerisinde kredi kartınıza geri ödeme yapılmaktadır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.

    Her türlü sorunuz için Mothercare.com.tr'nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli satışlarda geri ödemeler taksitlendirilerek yapılmaktadır.

  • Online mağazadan almış olduğum bir ürünü mağazaya iade edebilir miyim? / Değişim yapabilir miyim?

    Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri, başka bir bedenle, başka bir ürünle veya sonra kullanılmak üzere alışveriş miktarınız kadar çek ile değiştirmek için Türkiye Mothercare mağazlarımızda işlem yapabilirsiniz.

     

    Mağazadan kredi kartına para iadesi yapılır mı?

    Mağazada kredi kartına para iadesi yapılmamaktadır. Mağazaya yaptığınız İadenizi “ iade çekine” çevirebilir ve bu çeki süresiz olarak tüm mothercare mağazalarımızdan farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz.

     

    Mağazadan alınan iade çeki online alışverişte kullanılır mı?

    Mağazadan alınan iade çeki online alışverişte kullanılamaz.

     

    Her ürün iade edilebilir mi?

    Mothercare.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değişim/iade koşullarına tabidir. Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.Mobilya alışverişlerinizde cayma hakkı kapsamında ürünlerin iade edilmesi için “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir.

     

    İade işlemini faturasız yapabilir miyim?

    İade işlemi faturasız yapılmamaktadır. Siparişinizle birlikte gönderilen e-arşiv faturanızla iade işlemi gerçekleşmektedir.

     

    Cayma hakkı kapsamında mağazadan para iadesi yapılabilir mi?

    Mothercare Türkiye mağazalarımızda para iadesi yapılmamaktadır.