Bilgim dahilinde olmayan bir harcama gerçekleşti ne yapmalıyım?

Arama sayfasına geri dön

Tüm bunlara rağmen bilginiz dahilinde olmayan bir harcama veya işlem gerçekleşirse, en kısa sürede online@mothercare.com.tr adresine veya 444 89 94 nolu numarayı tuşlayarak tarafımıza bildirebilirsiniz.

  • Ödeme seçeneklerim nelerdir?

    Sadece kredi kartı ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

  • Kredi Kartı ile Ödeme

    Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız.

  • Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

    Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır. Ayrıca "Kampanyalar" sayfamızdan da güncel banka kampanyalarına ulaşabilirsiniz.

  • Kredi kartı bilgilerimi alıyor musunuz?

    Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Mothercare.com.tr tarafından tutulmamaktadır.